5 lutego 2013

Good day

Ohayo !;3 Zaczynając od poranku to ledwie wstałam -,- Zjadłam śniadanie ( obowiązkowo ) i poszłam do szkoły gdzie dostałam moją pierwszą szóstkę w tym półroczu ! Niestety z historii i to w dodatku z  odpowiedzi , więc nie ma co się zbytnio cieszyć bo jest to akurat łatwy przedmiot . Później zaszłam do Natalii, aby dać jej lekcje, a gdy skończyła przepisywać grałyśmy w xboxa . Hahah.. ćwiczyłyśmy różne ruchy taneczne . Cieszcie się , że mnie wtedy nie widzieliście to była kompletna porażka -,- Odrobiłam lekcje i poszłam do kościoła , ponieważ mieliśmy spotkanie do bierzmowania . Wróciłam do domu , zjadłam coś  i znowu odrabiam lekcje, ponieważ kilku rzeczy nie skończyłam. Podsumowując nie robiłam dzisiaj nic pożytecznego . :)

Ja już lecę .
Sayonara ;*

1 komentarz:

  1. Have you ever considered about including a little bit more than just your articles?

    I mean, what you say is important and everything. However just imagine if you added
    some great photos or videos to give your posts more, "pop"!
    Your content is excellent but with images and videos, this site could definitely be one of the best in its field.
    Superb blog!

    Here is my homepage :: Boom Beach Hack

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d