3 lutego 2013

Nauka, nauka i nauka...

Ohayo ! ;3 Jak wam minął dzień ?Bo mi niedziela upłynęła tak : wstałam, ubrałam się , poszłam do kościoła i przez cały dzień odrabiam prace domową , która zadana  jest na jutro lub inne dni tygodnia. Strasznie tego dużo ;cc Jakby tego było mało  , koleżanka < dziękuję ci bardzo ;** > przypomniała mi o pewnych testach do zrobienia na necie , więc teraz siedzę i wysilam swoje szare komórki. A wcale nie jest tak łatwo , ponieważ testów jest aż 6 ! ;cc Och .. Nie ma to jak zostawić wszystko na ostatnią chwile . Wy też tak macie ? No to ja już lecę i zabieram się do pracy ;cc

Miłego wieczoru ! 
Sayonara ;**

4 komentarze:

  1. Ja też czasami zostawiam wszystko an ostatnią chwilę.. ale staram się już tak nie robić bo są konsekwencje tego *.*


    + obserwuję Twojego bloga i liczę na to samo, komentuj mojego bloga i odwiedzaj, a ja będę robiła to samo.
    oliwkaaja.blogspot.com
    NIE ZAWIEDŹ MNIE! :)
    OBSERWUJĘ TWOJEGO BLOGA PONIEWAŻ MI SIĘ BARDZO PODOBA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety wiem jak to jest zostawiać wszystko na ostatnią chwilę bo ciągle to robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuję. ja na szczeście nie miałam dużo zadań na jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję, też mam dużo nauki :/ No ale niestety tak to jest ...
    Pozdrawiamy i w wolnej chwili zapraszamy do nas na bloga o mojej suni http://york-nikusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d