21 marca 2013

Historia wzywa. ;c

Konnichiwa ! Jak wam mija dzień wagarowicza ? Szczerze mówiąc to spędziłam go w szkole ,ale było całkiem miło ;d Lekcji wcale nie mieliśmy , praktycznie musieliśmy tam być żeby mieć obecność i tyle... Właśnie wróciłam z korepetycji i wpadłam tylko na chwile , gdyż muszę nauczyć się z historii kilku tematów .  Pan może nas jutro zapytać ( so sad ;c ) a jak uczyć mi się nie chcę .No cóż , nie pozostaje mi nic innego jak wziąć książkę i zacząć się uczyć się tych tematów. Trzymajcie kciuki ! Fighting !


See you later !

1 komentarz:

  1. Super bloog na seriooo :D
    Obserwuje i licze na cb!
    http://martynkabloog.blogspot.com/
    Za kom tez sie nie obraze:)

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d