1 kwietnia 2013

Święta , święta i po świętach ..

Ohayo ! ;d Jak wam święta minęły ? Szczerze mówiąc mi bardzo szybko . Ciągle jacyś goście przychodzą do nas albo to my idziemy do nich i tak w kółko...A jak wam minęły święta ?Oto zdjęcia z wiosennej sesji , którą zrobiłam wraz z siostrą , tak z nudów . Kochana jest ( czasem ) <3






 .
Dobra ja lecę oglądać jakieś anime . Tak teraz przerzucam się na anime , ponieważ dramy to ja już chyba wszystkie obejrzałam , so sad ;cc Polecacie jakieś romansidła ?Gdyż  tylko taki gatunek preferuję. W każdym bądź razie anime , w którym znajdują się elementy z  magią  też mogę obejrzeć  ^ ^  Polecacie coś ? ;>

Sayonara ;**

1 komentarz:

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d