22 maja 2013

AAaa... ! Nudy !

Ohayo ! Piszę późnym wieczorkiem, ponieważ moja ukochana siostra zabrała mi laptopa i nie miałam czasu wcześniej napisać ;c Ponadto cały czas ćwiczyłam wiersz na jutrzejszy konkurs recytatorski z religii .O zgrozo ! Przyznam się, trochę czasu to mi zajęło ,ale mam nadzieję , że było warto . Jak minął mi dzień ? Nijako. Zwolniłam się z lekcji bo było mi nudno i okropnie bolała ręka .W sobotę spadłam z roweru i mam w szynie ,a niefortunny przypadek sprawił , że musiała to być akurat prawa ręka. Ubolewam ;c Mniejsza oto . Trzymajcie kciuki ! A na wieczór nie będę się wam już rozpisywać bo nawet nie mam siły . Macie kilka kamerkowych zdjęć ;)



Ach.. Trzeba ściąć w końcu tą długą grzywkę ;)
Dobranoc ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d