25 maja 2013

Cały dzień leniuchowania !

Ohayo ! Och... cały dzień pada i nic się nie chce , nie mówiąc już o tym , że  zmarnowałam całą sobotę ,ale nie żałuję . Co takiego robiłam ? Spałam . Przez prawie cały dzień . No i oczywiście skończyłam czytać moją lekturę " Buszujący w zbożu " . Co mogę powiedzieć tak na świeżo po przeczytaniu ? Wciąga , jak zaczniesz czytać  to nie możesz się od niej oderwać . Niestety tylko dzisiaj tyle napiszę , ponieważ najzwyczajniej w świecie nie chce mi się już rozpisywać . Może coś w nocy wstawię , bo pewnie nie będę spała ;)




Nie wiem czy coś widać,ale taka pogoda.

Biedna ja + ręka w szynie


Ja lecę . Pa ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d