26 maja 2013

Dzień Matki ;)

Ohayo ! ;) Zaczynając od północy , ponieważ nie spałam całą noc ^^ Dlaczego ? Odpowiedź jest prosta - przespałam całą sobotę  ;) Co robiłam w nocy ? Oglądałam japońską dramę , która mnie o dziwo wciągnęła. Później nabrałam ochoty by  zadzwonić do przyjaciółki . Oczywiście obudziłam ją , bo kto normalny nie śpi o 4.30 ? W każdym bądź razie coś tam mamrotała i poszła spać dalej . A ja zostałam sama i poszłam zerwać bez dla mamy z okazji Dnia Matki .Kochana mama uwielbia te kwiaty , więc co roku jej je przynoszę . Oczywiście życzenia złożone ;)  Później poszłam do kościoła na 6.30 , a następnie wróciłam znowu oglądać dramę , zjadłam obiad , umyłam się w końcu .. ach te moje mokre włoski i zaczęłam uczyć się wierszyka z rosyjskiego i kilku podstawowych słów z japońskiego ^^A teraz ogarniam pozostałe lekcje niedługo koniec roku  a ja ocen nie poprawiam ;c A na domiar złego mam problemy z prawą ręką . Nadgarstek mam cały zielony i strasznie boli , jutro się wybieram do lekarza , oby coś wymyślili . 





Bai, bai :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d