29 maja 2013

Goodbye my long hair !

Ohayo ! ;) Ścięłam włosy ! Od tak dawna ich nie ścinałam , że w końcu postanowiłam to zrobić . A szczególnie , że nadarzyła się do tego okazja . Ale zacznę od poranka . Wstałam ( ledwie ) , ubrałam się i pojechałam szybciutko do centrum miasta , ponieważ klasy trzecie musiały opuścić dzisiaj szkołę , a nasza wychowawczyni wpadła na pomysł i  zrobiła nam niespodziankę.  Zabrała nas do archiwum w Suwałkach . Muszę przyznać, że na samym początku było nudno, ale z czasem wciągnęłam się i zaciekawiło mnie poznawanie przodków, naszej historii itp.. Jednak największą moją uwagę zwrócił wystrój budynku , tak mi się spodobał , że po prostu brak mi słów. Gdy to się już wszystko skończyło, każdy rozszedł się w swoją stronę, a ja powłóczyłam się trochę po mieście i pojechałam do domu .Wróciłam bardzo wcześnie, więc nie wiedziałam zbytnio co robić i wtedy sobie przypomniałam , że dostałam kupon na regenerację włosów ;) Jeżeli chodzi o mnie mam bardzo zdrowe włosy i nie potrzebuję wszelakich regeneracji , ponieważ bardzo o nie dbam , więc zdecydowałam  z fryzjerką pójść na taki układ , żeby mi po prostu je ścięła. Bardzo długo się zastanawiałyśmy jak ściąć mi te nieszczęsne włosy. Zajęło mi to aż DWIE  godziny ,ale efekt jak dla mnie jest cudowny . Na dole macie zdjęcia zrobione jeszcze  przed metamorfozą ^^  W najbliższym czasie postaram się zrobić zdjęcia z krótszymi włosami i przede wszystkim grzywką .Zapomniałabym o najważniejszym .Dostałam dzisiaj bardzo miły prezent od koleżanki z klasy, która zrobiła specjalnie dla mnie własnoręcznie przepiękne kolczyki ! Jest kochana ;** Jestem bardzo szczęśliwa , gdyż mi się bardzo podobają . Ma dziewczyna talent do robienia takich rzeczy :)






Śliczne kolczyki, które dostałam od Natalii ^^


Ja lecę ! ;*

2 komentarze:

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d