21 maja 2013

Już niedługo wakacje !

Ohayo ! Oj coś bardzo dawno mnie tu nie było ,trzeba będzie się w końcu wziąć za siebie. Mam nadzieję , że ktoś został ? ;> Jeżeli nie . To jest najwyższy czas , abym znów przykuła uwagę moich czytelników ^^ ! Jak minęły mi ostatnie dwa miesiące ? Nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Ciągle uczyłam się do egzaminów, a napisałam jak napisałam . Mam nadzieję , że dostanę się do wybranego przez siebie liceum ;) Skoro zbliżają się wakacje to znaczy , że będę miała więcej wolnego czasu by pisać posty a co najważniejsze , być może uda mi się stworzyć jakiś filmik  ;)  . Tylko czy mi się uda ?No cóż.. A tutaj macie zdjęcia z ostatniej majówki z dziewczynami ;)






Sayonara ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d