23 maja 2013

Mnóstwo wydarzeń w ciągu jednego dnia !

Ohayo ! ;) Właśnie wróciłam z korepetycji z angielskiego  i nie mam już na nic siły , a za jakieś 10 minut znowu będę musiała wyjść z domu . Oj.. nie chce mi się ;/ Ale to próba do bierzmowania, więc wypadałoby pójść szczególnie , że niosę dary. O zgrozo ! ;c Jak minął mi dzień ? Otóż najpierw poszłam do szkoły ,aby zaśpiewać dla pani piosenkę na festyn ,a później udałam się na konkurs recytatorski . Niestety nic nie wygrałam . Mówi się trudno i żyję dalej ;) Przyszłam do domu , zjadłam obiad , posprzątałam pokój na błysk ! I poszłam na angielski . Taki normalny ,zwykły dzień , gdyby nie to ,że kilka godzin temu EXO wstawili swój teaser ! A JongHyun z Shinee  powrócił na scenę z siwymi włoskami ! . Oj jaram się jak nigdy dotąd *.* Ale muszę się opanować , bo zaraz będą po mnie dzwonić koleżanki.




Kilka zdjęć z dzisiaj :)

 EXO <3 

Lecę , bo koleżanka przyszła. ;)
Bai Bai ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d