24 maja 2013

Rainy Day

Ohayo ! W końcu jest deszczowa pogoda ! Może to zabrzmi dziwnie ,ale uwielbiam takie deszczowe dni. Tylko żeby było troszeczkę cieplej byłoby idealnie .Jestem alergikiem , więc jest mi to nawet na rękę - mogę oddychać . Mamy piątek ! Zaczął się weekend ,a ja jak zwykle nie mam  żadnych planów ;/ Trzeba będzie oceny poprawić , więc się pewnie trochę pouczę ,ale jak na razie zaczęłam oglądać dramę ^^ .Oczywiście w szkole nie byłam ;) Cały dzień leniuchowałam ^^ Mam kochaną mamę <3 Jakiś czas temu koleżanka podesłała mi filmik z piosenką na dole. Och.. Uwielbiam głos tego pana , jest świetny !Słucham tego non stop od jakiejś godziny ;O

Lecę ! ;**
Bai , bai ;)

1 komentarz:

  1. Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I
    am having issues with your RSS. I don't know the reason why I am unable to
    subscribe to it. Is there anybody having the same RSS problems?
    Anyone that knows the solution can you kindly respond?
    Thanx!!

    Also visit my web-site: Deer hunter 2014 cheats

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d