28 maja 2013

Za miesiąc koniec roku szkolnego !

Ohayo ! ;) Bardzo was przepraszam , że nie wstawiłam wczoraj żadnego posta . Miałam zły dzień , o którym wolałabym zapomnieć . Grr..Mam nadzieję , że dzisiaj to nadrobię ;) Co u mnie słychać ? W zasadzie nic ciekawego . Poszłam do szkoły ! ^^ Bo od tygodnia bardzo ciężko jest mnie tam zastać i dowiedziałam się , że jeszcze przez dwa tygodnie będę musiała nosić tą szynę ,więc zdjęć jako takich zbytnio nie będzie ;c A wielka szkoda bo jak zwykle mam wizje i świetne pomysły. Ciekawe , czy uda mi się je zrealizować . Co jeszcze ? Byłam u lekarza , zjadłam obiad , umyłam się i czekam na koleżankę. Pada deszcz , jest zimno i siedzę sobie z kocykiem oraz kawką . Komu dobrze hah :)


Bai , bai ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d