5 czerwca 2014

Jak dbam o swoją cerę ?

     Oj nadal mam mnóstwo nauki i nic a nic mi się nie chcę . W dodatku jest strasznie ciepło, a to mi w zupełności nie pomaga. Dzisiejszym tematem  tak jak obiecałam wczoraj jest uroda, czyli opowiem wam jak ja zazwyczaj dbam o swoją mleczną cerę .

1. Przede wszystkim nawilżam twarz. Bardzo ważne jest to ,aby zacząć już w młodym wieku dbać o skórę , ponieważ jeśli pojawią się już pierwsze zmarszczki nie będzie można ich zredukować . Jedynie co nam pozostanie to zredukować je za pomocą  botoxów itp.. które dają nam średnie efekty,a co więcej w zupełności nie zredukujemy ich.Oczywiście wszystko też zależy od cery jaką mamy. Osobiście  mam suchą cerę , nawet bardzo i jednymi z kremów , które nawilżają dobrze moją skórę są kremy z firmy neutrogena oraz cetaphil bardzo wam polecam , szczególnie , że jestem alergiczką i mam wrażliwszą cerę . Oba kremy dobrze nawilżają ;)



2. Czy to prawda , że picie płynów pomaga na cerę ? Oczywiście . Jeżeli jest to w szczególności woda . Napoje typu coca-cola nawet małe dzieci wiedzą , że szkodzą, ale picie ich z umiarem nie jest szkodliwe.Woda nie tylko wypłukuję zbędne substancje z naszego organizmu , "nawilża " w pewnych ilościach naszą skórę od wewnątrz.



3.Peelingi i maseczki . No to przyznam się szczerze , że jestem okropną maniaczką maseczek . Peeling stosuję raz w tygodniu żeby usuwał zaskórniki , łagodził stany zapalne na twarzy np. jakieś drobne zaczerwienienia oraz czasem nawet zmniejsza blizny. Maseczki . Korzystam z naprawdę przeróżnych ale głównie z nawilżających. Co dają nam maseczki ?Usuwają toksyny i pomagają pozbyć się  nadmiaru sebum , który zatyka nam pory , a przez to prowadzi to do pojawiania się pryszczy czy trądzików. Dlatego też mało mam na swojej buźce takich rzeczy. Jak często stosuję maseczki ? Również raz w tygodniu .

4. Oprócz tego ,codziennie stosuję do mycia twarzy , oprócz tradycyjnego mydła i wody , używam koziego mleczka + toniku z ziaja .

Mam nadzieję , że spodobał się wam post ;)
Bai , bai ;*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d