18 kwietnia 2014

Omo ... Brak czasu ..

Ohayo! Dawno mnie tu nie było co ? Niestety nie mam czasu na blogowanie z powodu szkoły i nauki.Sami wiecie  :)  Nie wspomniałam wam wcześniej, ale dostałam się do wymarzonego liceum. Po licznych łzach , ogromnym stresie i ciężkiej pracy w końcu mogę powiedzieć, że jestem zadowolona. Jeżeli chodzi o profil to wybrałam rozszerzoną matematykę-geografię-angielski i dodatkowy język rosyjski.


Zdjęcie zrobione w czasie świąt, gdy się nudziłam. 
PS. Już nie mam tej okropnej grzywki ^^ 


Miłego dnia  ^^

1 komentarz:

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d