1 czerwca 2013

Shopping !

Ohayo ! Jak tam u was ? Ja miałam koszmarny dzień . Nie dość , że tata obudził mnie o siódmej , to jeszcze nigdzie nie mogłam znaleźć mojego telefonu. Szukałam , szukałam , cały pokój przewróciłam do góry nogami a tu okazało się , że zostawiłam wczoraj u koleżanki w żakiecie -,- Załamałam się . Ale na szczęście kochana ciocia zabrała mnie na zakupy ^^ Oto moje zdobycze :




Moja ulubiona <3





Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Dziecka ! W końcu każdy jest dzieckiem ;) 
Bai , bai ;*

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za miły komentarz ;>
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowe rzeczy ! fajna bluzka na zdjęciu :P

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zdobycze, bransoletki super :)

    OdpowiedzUsuń

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d