12 czerwca 2014

Ostatnie dni nauki

Witam :) Ostatnio bardzo rzadko udzielam się na blogu. Prawdę mówiąc wcale .Niestety w tym roku szkolnym miałam zdecydowanie za dużo przedmiotów i za mało czasu na inne rzeczy.Ale wraz  z końcem roku szkolnego może się poprawię. Kto wie ? Jeszcze zobaczymy. Cóż, na pewno będę musiała się postarać, aby was- czytelników było więcej. Prawdopodobnie muszę pisać częściej posty. Niestety zważywszy na to, że są to ostatnie dni nauki muszę się postarać, żeby moje oceny jakoś przyzwoicie wyglądały, gdyż w tym roku szkolnym nie dam rady mieć paska(  na świadectwie oczywiście ! :) ). Ponadto mam kilka pomysłów na tematykę zdjęć, których praktycznie tutaj nie ma ! Więc w najbliższym czasie może coś się zrealizuję, choć niczego nie obiecuję. Co do moich planów na posty mam zamiar podzielić się z wami informacjami na temat Korei Południowej. Głównie będą to recenzję lub krótkie opisy dotyczące dram ( koreańskich, japońskich bądź też chińskich seriali) , które obejrzałam i jestem ich wielką miłośniczką. Mam nadzieję, że ktoś po przeczytaniu skusi się na obejrzenie. Ale nie tylko zajmę się tematyką azjatycką (jak widać po wcześniejszym poście).No to ja lecę uczyć się z geografii, ponieważ muszę poprawić sprawdzian. Dla tych, którzy nie wiedzą. Geografię wybrałam jako przedmiot rozszerzony, więc jest na poziomie hard, a co się z tym wiążę testy, które nam nauczyciel robi się piekielnie trudne ;c Trzymajcie kciuki, będą mi bardzo potrzebne. Hwaiting ! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde zdanie jest dla mnie bardzo ważne , dlatego proszę pisz rozważnie .
Za komentarze użytkowników odwdzięczam się .
Osobom anonimowym bardzo dziękuję ^ ^
Jeżeli dodasz mnie do obserwatorów bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję , że każdy kolejny post będzie dla ciebie coraz to ciekawszy ;d